Spalio 16 dieną Lietuvoje startuoja „Salesforce“ mokymų akademija. Jos metu studentai bus mokomi vystyti bei administruoti pasaulyje lyderiaujančią verslo valdymo platformą. Programoje studentai gali dalyvauti nemokamai. Ketvirtus metus Lietuvoje rengiamą akademiją organizuoja technologijų bendrovė „Bluelark“, sertifikuota „Salesforce“ atstovė Lietuvoje.
„Salesforce“ – populiariausia verslo bei ryšių su klientais valdymo platforma pasaulyje. Jos rinkos dalis sudaro 19.8%. Greta ryšių su klientais valdymo, platforma apjungia pardavimų, rinkodaros, klientų aptarnavimo bei vidinius personalo valdymo procesus.
„Salesforce“ – tai įrankis skaitmeninei verslo transformacijai. Platforma veikia kaip verslo valdymo operacinė sistema, kurioje galima sistemizuoti ir skaitmenizuoti verslo procesus. Augant platformą naudojančių įmonių Europoje bei Baltijos šalyse skaičiui, „Salesforce“ sistemą išmanantys specialistai yra vieni paklausiausių darbo rinkoje“, – pasakojo „Bluelark“ vadovas Jurgis Bakanas.
Spalį prasidėsiančioje „Salesforce“ akademijoje apjungiamos verslo analizės ir technologijų temos. Kitaip nei įprastuose programavimo kursuose, „Salesforce“ specialistai turi ir suvokti verslo procesus, ir turėti technologinių žinių.
„Salesforce“ platforma – gera terpė techniškai raštingiems žmonėms, kuriems tipinis kodo programavimas atrodo per „sausas“, – teigė J. Bakanas.
Pirmoji „Salesforce“ akademija Lietuvoje surengta 2020 metais. Dalyvauti joje aplikavo 157 studentai. Į mokymus buvo pakviesti 25.
Baigiamajam akademijos darbui studentai turėjo parengti išgalvotos įmonės „Solar Decisions“ paskyrą „Salesforce“ platformoje. Nors įmonė ir išgalvota, tačiau užduotis apėmė realius atsinaujinančios energetikos srityje veikiančios bendrovės iššūkius – nuo duomenų parengimo ir importavimo, iki verslo procesų nustatymo ir valdymo.
„Akademijoje siekiame pateikti tokias užduotis, su kuriomis studentai iškart susidurs realioje darbo aplinkoje“, – planais dalijosi J. Bakanas.
„Bluelark“ yra pirmoji specializuota „Salesforce“ konsultacijų bendrovė Lietuvoje. „Salesforce“ atstove Baltijos šalims įmonė tapo dar 2014 metais. „Bluelark“ paslaugos apima visą verslo skaitmenizacijos spektrą – nuo verslo procesų audito ir analizės, iki technologinių įrankių pritaikymo, diegimo ir tolimesnio administravimo.
„Kaip „Salesforce“ pradininkai Lietuvoje, plėtojame „Salesforce“ bendruomenę mūsų šalyje“, – teigė J. Bakanas.
Greta kasmet rengiamos „Salesforce“ specialistų rengimo akademijos, „Bluelark“ organizuoja „Trailhead“ renginius „Salesforce“ bendruomenei. Tarp kitų bendrovės iniciatyvų – „KTU Gifted“ iniciatyva gabiems studentams, mentorystės programa su „Lietuvos Junior Achievement“ organizacija, paskaitos šalies universitetuose ir kolegijose.
„Bluelark“ priklauso „Agmis“ technologijų grupei.
Daugiau informacijos ir registracija
„Bluelark powered by Agmis” pranešimas spaudai