
Nuo lėktuvų kūrimo pradžios prieš beveik 100 metų iki vieno seniausių tebeveikiančių aerodromų – Kaunas turi stiprias šaknis aviacijos inžinerijos istorijoje. Orlaivių remonto ir priežiūros (MRO) pramonė Kaune pagreitį įgavo prieš ~10 metų, čia įsikūrus vienintelei Centrinėje Rytų Europoje „Ryanair“ bazei. Sparčiai besiformuojantis oficialus šios srities švietimo klasteris, Kauno oro uostas, LEZ ir puiki miesto logistinė situacija garantuoja puikias pramonės perspektyvas, kurias įrodo vis besikuriančios naujos įmonės.
Be ilgiau veikiančių sraigtasparnių taisymo įmonių, tai bene jauniausia iš perspektyviausių Kauno pramonės sričių. Jau pasiekusi reikšmingą bendrą rinkos dydį, MRO vis dar yra vystymosi ir plėtros Kaune pradžioje. Reguliariai didėjantis įmonių skaičius ir jų atliekamų funkcijų paletė didina bei praplečia darbinių galimybių pasirinkimą. Darbas MRO pramonėje suteikia puikias darbines galimybes, tarptautinės konkurencijos diktuojamą atlyginimo dydį ir neretai ilgesnių darbinių rotacijų užsienyje galimybes. Dėl darbo specifikos įmonės neretai pačios apmoko būsimus specialistus.
Organizuoja ir atlieka orlaivių techninę priežiūrą ir remontą, užtikrina eksploatacijos saugumą. Supranta techninius brėžinius, geba rengti šiai sričiai būdingą atliktų darbų dokumentaciją.
Aviacijos mechanikos inžinieriaus mėnesinio atlyginimo vidurkis Kauno regione: 800–1500 Eur (neto)
Orlaivių elektroninių sistemų inžinieriaus mėnesinio atlyginimo vidurkis Kauno regione: 1000–1700 Eur (neto)
Atlieka orlaivio techninę apžiūrą, šalina defektus ir pažeidimus, galinčius turėti įtakos saugiam eksploatavimui.
Pagal Kauno technikos profesinio mokymo centro informaciją.
Mėnesinio atlyginimo vidurkis Kauno regione: 800–1300 Eur (neto)